Wyzwanie u Ipsy - wyniki!

2/24/2010 eumycha 9 Komentarzy

Dziś się dowiedziałam, że moja praca wygrała zabawę, którą zorganizowała Ipsa.
Dziękuję bardzo serdecznie wszystkim, którzy oglądając prezentowane tam prace - a wszystkie były piękne- oddali głos na "marzenie o wolności". Naszyjnik zostanie u mnie na pamiątkę. 
Dziękuję raz jeszcze. Teraz przede mną wyzwanie -wymyślenie kolejnego wyzwania (fajnie zabrzmiało)!
Wiosna idzie, więc pewnie jakoś luźno o ten temat zahaczę ;o) A przy okazji wiosny, to mój blog zmienił zdjęcie główne. Bazie sfotografowałam wczoraj w ogrodzie! Wiosna jest blisko!

 
a oto moja praca ;o)

9 komentarzy:

  1. Eumycho jeśli możesz odezwij się do mnie na maila, chciałabym Ci przesłać jakąś niespodziankę z okazji wygranej:) Gratuluję Ci bardzo jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja gratuluję wspaniałej pracy :)
    Doskonała inerpretacja wolności i połączenie różnych technik i surowców...a kolorystyka, cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo bazie:) wiosna już o krok:) bardzo dobrze:) gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję raz jeszcze! Przyznam się, że z lekką nieśmiałością wysyłałam tę pracę. No bo wydawało mi się, że poszalałam za bardzo...te listki i kwiatki na drucikach...i taki "misz-masz" kolorystyczny i techniczny. Dziś wychodzę wieczorem...przetestuję jak się noszą odstające liście...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej, byłaś jednym z moich faworytów. Świetne kolory a całość taka świeża i wolna od kłopotów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Wspaniała praca :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyłączam się do gratulacji!!!
    Praca naprawdę cudna, nic dziwnego, że zwyciężyła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i czekam na nowy temat wyzwania ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!!! Aż zawiało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ