Wyróżnienia

2/15/2010 eumycha 5 Komentarzy

Dostałam wyróżnienia od Anny, za frywolitkową broszkę. Bardzo, bardzo dziękuję! Będę się starać, aby kolejne prace były godne tego wyróżnienia. I oczywiście wyróżnienie przekażę dalej trzymając się podanych zasad.
bardziej zobowiązana do pracy nad sobą! A teraz z przyjemnością przekazuję te wyróżnienia dalej, trzymając się zasady, że wyróżniam za inspiracje, którymi zachwyciłam się ostatnio.


  
  
  
 
1. Wybierz dokładnie 10 blogów robótkowych. Wyślij mailem blogowiczom wiadomość ze znaczkiem i informacją o swoim wyborze lub zostaw komentarz na ich stronie
2. W swoim blogu opublikuj notatkę. Umieść w niej znaczek wraz z linkiem do strony tej osoby, która przekazała Ci wyróżnienie. Umieść zasady wyróżniania oraz linki do wybranych blogów (uzasadnienie mile widziane)

Wybór łatwy nie jest, bo inspiracji sporo i wspaniałych blogów mnóstwo. Wybieram zatem:
Weronikę za piękne podróży wytwory i za całokształt
Jagodę   za zatrudnienie wspaniałych modeli i za wspaniałe kolczyki
Ma-kramik cudeńka jakie tam można pooglądać i za zaszczepienie we mnie chęci do nauczenia się makramy
Madzię za to, że tworzy z pasją i za mobilizowanie mnie do pracy
Kasia  za piękne sweterki i nie tylko ;o)
Anik za "Feliksa"
Lunaris za poranna gwiazdę

Zostawiam sobie tu jeszcze miejsce dla osób wyróżnionych ;o)


.

5 komentarzy:

  1. Jeszcze raz bardzo dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No rzeczywiscie , moje prace to sa raczej rozsiane , trzeba by je zebrac w jednym miejscu .

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienia. Dopiero zaczynam i jest to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całego serca dziękuję za wyróżnienie mojego bloga.
    To dla mnie ogromna radość i zastrzyk sił do dalszej pracy.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz czekam na kolejne frywolitkowe cuda ;)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ