Mój prezent dla Moniki

2/22/2010 eumycha 7 Komentarzy

Pamiętacie zielone korale, które Monika zrobiła dla mnie na urodziny? Już od wczoraj są u mnie! Cudne! Dziś akurat w domu siedzę, ale jutro wychodzę i mam zamiar je założyć. Na żywo są jeszcze ładniejsze niż na zdjęciu.
Dziś pokażę Wam to, co ja zrobiłam na wymianę czyli prezent urodzinowy dla Moniki. 

Inspiracją do frywolitkowej obróżki była bransoletka, którą prezentowała Weronika  na swoim blogu. Reszta jakoś sama się zrobiła przy pomocy czółenka i szydełka.

7 komentarzy:

  1. Miło mi ze mogłam cię zainspirowac:) Pieknie ci to wyszło! Zazdroszczę obdarowanej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz dziękuję za inspirację i pochwałę ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Tyle wystarczy za cały komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, to mało powiedziane...podziwiam takie frywolitkowe prace, zawsze chciałam się tego nauczyć, a jakoś nie mogę się zmobilizować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo-ach ze też nie umiem frywolitki

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ