Trochę nowych prac

2/11/2010 eumycha 4 Komentarzy

Cukiereczki wylosowane. Dziękuję za zainteresowanie zabawą.
Ja również ostatnio brałam udział w zabawie na forum "Maranciaki zdolni i twórczy", to była wymiana walentynkowa. Wczoraj na stronie forum pokazał się już album z naszymi pracami. Dlatego mogę się pochwalić tym, co zrobiłam dla Alienor, którą wylosowałam.


 

  

  

Jeśli Andzia, autorka moich prezentów pozwoli, to pochwalę się Wam też tym co ja dostałam, a jest czym bo prace są przepiękne, w dodatku wykonane techniką której jeszcze nie znam -koronką klockową.

A korzystając z okazji pisania tego postu pokażę również inne prace moje i Moniki.

  
Mój naszyjnik z samych kwiatuszków ;o) bardzo lubię go nosić do popielatych rzeczy.



A ten naszyjnik zamówiła u mnie koleżanka



 

A to już dzieło Moniki, delikatne fioletowe korale 


 
I kolejna praca Moniki na zamówienie koleżanki.
Troszkę się uzbierało, a będzie jeszcze więcej. Teraz pracuję nad komplecikiem frywolitkowym dla koleżanki i nad frywolnym naszyjnikiem urodzinowym dla Moniki...poza tym mam sporo biżuterii do przeróbki. Czasem zdarza się, że ktos przynosi mi naszyjnik, do przeróbki na nieco ciekawszy.  Pewnie niebawem znowu będzie się czym pochwalić. A póki co do roboty!

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny prezencik zrobiłaś. Naszyjniki oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje prace.Prawdziwe dziełą sztuki.Podobają mi się niezmiernie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, unikalny rzeczy, zazdroszczę pomysłowości i talentu! :)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ