Wyniki losowania, czyli komu się poszczęściło...

2/10/2010 eumycha 8 Komentarzy

Dziś dzień losowania. Nie posiadam drukarki do komputera, więc spisałam wszystkie osoby na karteczkach, poskładałam, żeby nie było widać kto jest na danej karteczce...i losowałam. Chciałam poprosić mojego synka, ale właśnie rosną mu kolejne ząbki i wszystko pakuje do buzi, więc mógłby przez przypadek zjeść wyniki losowania...
 
 Losy przygotowane.....

losuję....


oczekiwanie na wynik......

....i.....

 

Serdecznie gratuluję i bardzo proszę o kontakt...eumycha@wp.pl w celu ustalenia sposobu dostarczenia przesyłki.
Dziękuję bardzo wszystkim osobom biorącym udział w zabawie. Bardzo mi miło, że mnie odwiedzacie.
I zapraszam ponownie, bo możliwe że niebawem znowu będę się czymś dzielić. To taka fajna zabawa.


8 komentarzy:

  1. gratuluje i żałuję, że to nie ja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też żałuję, że to nie ja ale mimo to gratuluję zwycięzcy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też gratuluje!
    Niestety nie dało się wylosować wszystkich... wtedy musiałabym naszyjniki rozmontować na małe części...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla szczęściary!
    Ja to chyba cieszyłabym się z części naszyjnika. Taki jeden żonkil i listek, może dwa byłby fajną wiosenną broszką :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja także gratuluję wygranej!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej ale czemu to nie ja cha cha. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ