3/08/2010 eumycha 1 Komentarzy

Dostałam wyróżnienie od Tuśki za co bardzo, bardzo dziękuję!
Ale takie wyróżnienie zobowiązuje, dlatego muszę się wziąć do roboty. Teraz akurat mam sporo pracy, trochę pracy zleconej, kilka prezentów do zrobienia. Do tego zgłosiłam się do kolejnej wymiany na forum. Tym razem temat "gram w zielone", no i właśnie dzisiaj  zrobiłam zakupy do tego prezentu.
Muszę się też pochwalić, że udało mi się kupić śliczne melanżowe kordonki. Jutro, jak znajdę baterie do aparatu, to wkleję zdjęcie. Są śliczne...już mam kilka pomysłów na to, co z nich zrobić. Teraz tylko muszę czekać na wolną chwilę.
Tyle na dzisiaj. Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie.  I przy okazji dziękuję wszystkim zaglądającym tutaj.

A wyróżnienie ode mnie otrzymuje kura D. - warto odwiedzić jej bloga, bo szyje fantastyczne rzeczy.

1 komentarz:

OBSERWUJĄ