Sesja pewnej sukienki

3/13/2015 eumycha 10 Komentarzy

"Mamusiu wyglądas jak budyń śmietankowy albo słonecko!" - zawołał Wojtuś, kiedy mierzyłam nową sukienkę. Widać, że mu się spodobał wiosenny kolor dzianiny, z której ją uszyłam.
Jak zwykle sukienka z dzianiny punto, fason daje możliwość karmienia maluszka.
 Dzisiaj przymierzałam do niej wykonaną przeze mnie biżuterię. Jak można się przekonać na zdjęciach, sukienka daje wiele możliwości.
 Miłego oglądania.













Dziękuję za odwiedziny!

10 komentarzy:

  1. Fantastyczna! A biżuteria filcowa pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu! Takiego koloru potrzebowałam na wiosnę! Optymistyczny i żywy!

      Usuń
  2. niesamowite- cokolwiek dołożyłaś to i tak pięknie pasowało :) szycie z dzianiny to dla mnie wyższa szkoła jazdy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie miałam odwagi sięgnąć po dzianinę, a teraz to chyba z wygody ciężko będzie wziąć zwykłą tkaninę ;o)

      Usuń
  3. Szkoda, że niczego nie potrzebujesz ode mnie... bardzo mi się podoba sukienka, a kolor ma obledny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, możemy pomyśleć o jakiejś wymiance ;o)

      Usuń
    2. Naprawdę???? Super!!! Cieszę się, że dodałaś swoje zdjęcie- kochana bycie mama Ci służy wygladasz rewelacyjnie!!!! Sama kobiecość w rozkwicie! Woow

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Wersja z naszyjnikiem podoba mi się najbardziej. A tak najbardziej, najbardziej to kolor! :) Będziesz pięknie wyglądać w Święta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga! Zobaczymy czy się odważę, bo kolorek jak na mnie odważny ;o)

      Usuń

OBSERWUJĄ