Co na tapecie...i co w gazecie... ;o)

5/27/2011 eumycha 5 Komentarzy

Znowu krótko. Po pierwsze sweterka, o którym ostatnio pisałam, przybywa. Prezentuję zdjęcie robótki, którą mam nadzieję skończyć w najbliższych dniach.
Po drugie, jeśli ktoś ma ochotę, to w małopolskim wydaniu "Niedzieli"  (w bieżącym numerze czyli nr 22 na 29.05.2011) może przeczytać rozmowę ze mną i obejrzeć zdjęcia moje ze Stasiem i moich robótek. Na tej samej stronie jest  artykuł o Agacie, jej zdjęcie z córeczką i jej prace...
Jeśli macie ochotę zapraszam do czytania!

Gosiu, dziękuję Ci za owoc naszej rozmowy w postaci artykułu! 
Życzę miłej współpracy z "Niedzielą" i wielu fajnych pomysłów na nowe teksty.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

5 komentarzy:

  1. Sweterek ślicznie się zapowiada. A wywiadu gratuluję, szkoda, że do nas "Niedziela" nie dociera.
    Pozdrawiam serdecznie
    Mazmika

    OdpowiedzUsuń
  2. mam, dostałam i czytałam :)) piękny prezent na dzień matki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udanego wywiadu. Szkoda , ale nie mam dostępu do tej gazety. Może jakieś fotki wstawisz. Sweterek bardzo ładny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś po Eucharystii od razu pobiegłam do stoiska z gazetami, a później pokazywałam całej grupie młodzieżowej wywiad z Tobą - jest bardzo ciekawy. I miło jest oglądać Twoje prace w gazecie. A zdjęcie Twoje i Stasia - ekstra! :)

    Pozdrawiam!
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek będzie śliczny. Myślę, ze wstawisz nam swoje zdjęcie w nim. Gratuluję wywiadu. Pozdrawiam serdecznie RenaTuśka:)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ