Hurtowo nadrabiam zaległości...

7/14/2010 eumycha 5 Komentarzy

Miało być jutro...ale kliknęłam publikuj posta...no więc jest dziś...

Wreszcie zrobiłam zaległe zdjęcia i dziś zamierzam uzupełnić sporo zaległości.
Na początek niespodzianki jakie dostałam od Maty w ramach zabawy "Podaj dalej"




Prawda, że śliczne? Dziękuję bardzo i przepraszam, że dopiero teraz prezentuję na swoim blogu.

A od Joasi dostałam takie oto piękne zielono-złote kolczyki?


******************************************************************************




Kiedyś wygrałam wyzwanie u Ipsy i otrzymałam od niej ręcznie robioną broszkę, długo kombinowałam, jak zrobić ładne zdjęcie tej broszki...broszka  ma w sobie "coś" więc zdjęcie też mieć...nie wiem czy mi się udało.




***********************************************************************************


Był to też czas wymian. Z Ciaachoo wymieniłam biżuterię na taki piękny szal.



A ja zrobiłam dla niej taką biżuterię:



*********************************************************************************


Brałam też udział w wymianie "Żyj kolorowo".
 Od Janeczki dostałam takie cuda:

wymarzoną torebkę kwiatową...

śliczny i pomysłowy sweterek dla Stasia

a mój mąż dostał naleweczkę...
do prezentu dołączona była pięknie wykonana karteczka.
Dziękuję Ci Janeczko!!

************************


Dla Gosi S., którą wylosowałam zrobiłam takie prezenty:






******************************************************************************


I jeszcze pochwalę się biżuterią, jaką zamówiłam u Mazmiki

do kompletu dostałam bransoletkę...polecam tę biżuterię, świetnie się nosi i robi wrażenie ;o)


5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że sprawiłam Ci trochę radości. Należy Ci się. Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Eumyszko hurtowo wielce. Dosałam oczopląsu. Musiałam oglądnąć raz jeszcze. Twoje komplety perłowo brązowe są boskie, a torebka brązowa robiona na szydełku po prostu c u d o! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace zobaczyłam u Ciebie:). Jesteś bardzo zdolna, po prostu piękne. Pozwolę sobie częściej u Ciebie bywać:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ho, ho...hurtowo ale cudnie. Świetne prezenty wymiankowe zrobiłaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojoj ale zaszalałaś z hurtowym pokazywaniem prac...;-) Wspaniałe prace zrobiłaś i wspaniałe dostałaś...:-)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ