Sukienka według wykroju z burdy 8/2016

4/25/2017 eumycha 4 Komentarzy

  Nie trudno się zorientować, że najbardziej lubię sukienki, zarówno nosić, jak i szyć.
Dzisiaj pokażę Wam sukienkę w kolorze mlecznej czekolady, którą uszyłam dla mojej mamy.
Wykrój  pochodzi z burdy 8/2016, wydaje mi się, że to jeden z fajniejszych wykrojów z tego magazynu.
Szyło się ją całkiem dobrze, tym razem nie trzeba było dużo poprawiać, widać rozmiar dobrze dopasowany.
Były tylko drobne zmiany, w tym rezygnacja z kieszeni, bo jakoś nam nie pasowały ;o)
Sukienka układa się i prezentuje dobrze, mamie się podoba.
Jednak nie czekajcie ma maminą sesję zdjęciową, bo u nas niechęć do pozowania jest dziedziczna ;o)


Mam w planach uszyć z tego wykroju sukienkę dla siebie ;o)


 Ponieważ ostatnio często dostaję pytania o szycie zaplanowałam post, w którym podzielę się z Wami linkami do miejsc, w których znajdziecie wiele informacji i lekcji krok po kroku.
Mam nadzieję, że komuś się przydadzą.







4 komentarze:

  1. Cudowny kolor sama bym chciała taka mieć. I skromny dekolt mi sie podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Już czekam na ten post :)
    Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ