Sukienka w tulipany

4/12/2017 eumycha 2 Komentarzy

Bardzo lubię kwiaty! Te żywe, te biżuteryjne i te na tkaninach.
Te ostatnie bywają różne. Najbardziej ostatnio zachwyciły mnie kwiatowe wzory Dolce&Gabbana.
Ich sygnowane jedwabie są przepiękne. 
Ale jak trafiłam w sieci na ten materiał nie mogłam się oprzeć.
Nie jest to co prawda jedwab i nie jest to wzór D&G, ale i tak jest uroczy.
A z tak wzorzystej tkaniny najlepiej uszyć prostą sukienkę.
Taką właśnie uszyłam, według wspominanej wcześniej idealnej formy.
Przedstawiam Wam moją sukienkę w tulipany.

Sukienka uszyta z myślą o Świętach Wielkanocnych, więc mam nadzieję, że te zapowiadanie deszcze ze śniegiem nas ominą :o)


A tutaj sukienka od D&G, klikając na zdjęcie znajdziecie źródło.

Pozostając w tematyce roślinnej, dzisiaj postanowiłam przenieść na balkon te warzywa i kwiaty, którym niższe temperatury nie przeszkodzą. Myślałam, że zrobię to szybko i sprawnie, bez większego bałaganu. Nie udało się. Chłopcy bardzo chcieli mi pomóc, więc ziemia zasypała nam prawie całe mieszkanie...chłopcy pobiegli na podwórko...a ja zostałam z odkurzaczem ;o)
Nie ma to jak praca z dziećmi!
Wy też tak macie?


2 komentarze:

  1. Piękna sukienka, a koszt z pewnością kilkakrotnie mniejszy niż ta od D&G.

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ