Włóczkowa wyprzedaż

4/09/2013 eumycha 2 Komentarzy

Moje włóczki już uporządkowane. Mam dla Was za to trochę bawełny i wiskozy z zapasów mojej mamy.
To prawdopodobnie pierwsza porcja, bo zapasy są ogromne, tylko czasu brakuje na przeglądanie i porządkowanie.

Mam prośbę o przemyślenie rezerwacji. Wystawiam tu włóczki, żeby zrobić  miejsce w szafie, więc nie bardzo chcę je długo trzymać zarezerwowane dla kogoś.

Kalinka w kolorze naturalnym 400g +resztka w kolorze ecru
cena 30zł (z wysyłką)





Akryl z domieszką wełny, kolor grafitowy 290g z wysyłką 10zł




Jeśli komuś odpowiada któraś z włóczek, bardzo proszę o komentarz i mail na adres eumycha@wp.pl


Tyle na dzisiaj. Może wreszcie będzie można robić wiosenne i letnie robótki...u nas póki co, dziś sypał śnieg.
Gdzie jest wiosna? Ja się pytam!

2 komentarze:

  1. U nas jeszcze śnieg leży i nawet ten deszcz co padał wczoraj nie dał sobie z nim rady.... a co do porządków to porządkuj:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas na szczęście już wczoraj śnieg zniknął, jest tylko miejscami. Za to dziś już ponad 10 stopni i słoneczko świeci!
      Właśnie kończymy sprzątanie, gotowanie i pranie i wychodzimy na spacer. Nawet na obiad się spieszyć nie musimy, bo chłopcy zjedli barszcz z uszkami o 10:20! O obiad wołali od 9:00, więc musiałam się spieszyć z gotowaniem ;o)

      Usuń

OBSERWUJĄ