Losowanie nagrody!

9/27/2012 eumycha 6 Komentarzy

Wiem, wiem,  miało być 1 października! Ale co mi tam, kolejka ustawiła się niewielka, to nie będziemy czekać ;o)
Mój blog, moja zabawa, moje prawo ;o)
Zdecydowałam zatem zakończyć zabawę dzisiaj i nieco zmienić warunki- to znaczy nagród będzie więcej!
Wszystkie osoby, które zdążyły zostawić komentarz z chęcią udziału w zabawie proszę o kontakt mailowy eumycha@wp.pl
Każda z Was otrzyma ode mnie filcową kwiatową broszkę niespodziankę!
Natomiast główną nagrodę otrzymuje Ciapara! Co mi tam, skoro masz taki smaczek na filcaczek, niech będzie Twój!



6 komentarzy:

  1. Ale zaskoczenie!!! Takie rządy to mi się podobają! Baaardzo się cieszę i baaardzo dziękuję!!! Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja sie bardzo ciesze i bardzo serdecznie Ci dziękuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale numer! :)
    To chyba i ja mam się zgłosić na tego Twojego maila - no to lecę :)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ