Fiołki, magnolie...i niespodzianka...

4/08/2011 eumycha 5 Komentarzy

U mnie nadal wiosennie. Wciąż powstają inspirowane wiosną prace. Co prawda pogoda dziś nas nie rozpieszcza, jest zimno i wieje silny wiatr. Właściwie, jeśli nie muszę wychodzić z domu to nie przeszkadza mi to tak bardzo. Ostatnio poszalałam trochę w łazience. doszłam do wniosku, że do pastelowej zieleni pasują fioletowe dodatki. Jak tylko zrobię ładne zdjęcia, to się pochwalę co też wymyśliłam.
Póki co obiecane fiołki - czyli broszka dla mamy i magnoliowe pudełko z magnoliowym mydełkiem (zrobione bez konkretnego przeznaczenia, a niech leży i pachnie;o))

Wiosennie prawda?
Akurat z przez kuchenne okno widzę u sąsiadki kwitnące magnolie...zachwycam się nimi, są takie piękne!

*********

Obiecałam Wam też niespodziankę!
I będzie niespodzianka!
Taka jakiej się nie spodziewacie!
Otóż...
niniejszym prezentuję
prace mojej kuzynki Moniki
będzie dużo filcu i trochę owijania w bawełnę...
Zapraszam zatem do obejrzenia serii zdjęć z pracami Moniki

"Monika -reaktywacja" ;o)













ja najbardziej polubiłam filcowe niezapominajki...

5 komentarzy:

  1. Piękne prace:-) Korale Moniki również bardzo mi się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to taka śliczną broszkę i pudełko mama dostanie:)
    Kuzynka ładne prace robi!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podpba mi się ta fiołkowa broszka i pudełeczko z magnolią śliczne i te sznure korali, a każde inne :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Hermosos esos collares, los de fieltro son un enigma para mi, pero son preciosos, felicitaciones

    OdpowiedzUsuń
  5. Sono davvero molto belle queste tue proposte!

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ