Uzupełnienie prac Moniki

4/17/2010 eumycha 0 Komentarzy



Kilka osób pytało mnie ostatnio, czy można obejrzeć bloga Moniki ponieważ naszyjniki jej autorstwa bardzo się podobają. Póki co Monika nie prowadzi swojego bloga i prace prezentuje u mnie. Dziś chciałam dołączyć kilka przegapionych przeze mnie zdjęć. Myślałam,  że wszystko już wkleiłam na bloga...a tu się okazuje, że kilka prac zostało pominiętych. Błąd swój naprawiam i zapraszam do oglądania i...zamawiania?



Ten naszyjnik bardzo mi się spodobał, więc obecnie znajduje się w moich biżuteryjnych zapasach...bardzo lubię go nosić. 



Czerwone korale, choć nie z jarzębiny, bardzo gustowne ;o)

Poplątane, ale eleganckie ;o)





 "Ciepły naszyjnik" ;o)




i tasiemkowe kolczyki...
Wszystko oczywiście starannie wykonane, oj trzeba mieć cierpliwość do tego owijania....

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i dziękuję za miłe komentarze ;o)






Brak komentarzy

OBSERWUJĄ