Fotorelacja z warsztatów szycia

9/25/2020 eumycha 4 Komentarzy

To nasze kolejne warsztaty szycia. Tym razem szyłyśmy spódnice, miały to być proste spódnice z dzianiny, ale trafiły się także uczestniczki, które wybrały spódnicę na podszewce z krytym zamkiem. Było twórczo, wesoło. I powiem Wam, że spełniło się moje marzenie. Marzyłam kiedyś, by w okolicy odbywały się warsztaty szycia, żebym mogła pójść nauczyć się szyć...
Wtedy nie przypuszczałam, że będę uczestniczyć w takich warsztatach jako instruktor. Tym bardziej się cieszę, że mogę dzielić się moją wiedzą i umiejętnościami.
Czekamy na zdjęcia gotowych spódnic...















4 komentarze:

  1. tęsknie, o... baardzo :) muszę coś sobie uszyć !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie...na wiosnę przyda się nowy element garderoby ;o)

      Usuń
  2. Tego właśnie brakuje w mojej okolicy. Świetny pomysł, gdybym mała możliwość wybrałabym się na takie warsztaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie...może to pomysł na małą lub dużą podróż?

      Usuń

OBSERWUJĄ