Sukienka Jackie Kennedy....

8/15/2020 eumycha 10 Komentarzy

 Dzisiaj sukienka, którą zobaczyłam na zdjęciach Jackie Kennedy. 

Styl Jackie podoba mi się ogromnie, akurat miałam w swoich zapasach materiał pasujący do tego kroju, czyli szaro-błękitny żakard Tiffany...więc postanowiłam zmierzyć się z szyciem.

Jako bazę wykorzystałam wykrój z burdy 1/2013 nieco przystosowując go do moich potrzeb. Szczęśliwie modelowania było niewiele. Z szyciem było nieco więcej zabawy, zwłaszcza przy odszywaniu pach, bo materiału podstawowego zostało mi niewiele. Odszyłam zatem pachy podszewką. Jestem bardzo zadowolona z efektu. Sukienka sprawdza się idealnie. Czuję się w niej rewelacyjnie...myślę, że to nie ostatnia sukienka w stylu Jackie...







10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki :o) to nie ostatnia, w planach jest jeszcze kilka...uwielbiam styl Jackie.

      Usuń
  2. Cudna sukienka. Klasa sama w sobie ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wzorowałam się na ikonie stylu 😊

      Usuń
  3. Śliczna. To również mój ulubiony styl. Ponadczasowa elegancka prostota z małym smaczkiem.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...to nie ostatnia sukienka w tym stylu...mam jeszcze kilka upatrzonych.

      Usuń

OBSERWUJĄ