Jedwabna bluzka na upały

5/16/2018 eumycha 2 Komentarzy

Tegoroczna wiosna jest bardzo inspirująca.
Nie pamiętam, żeby kwiaty na moim balkonie kiedykolwiek tak pięknie kwitły.
Nie pamiętam, żeby kosy tak głośno śpiewały.
Jest pięknie!
Dzisiaj pięknie jest także za sprawą metra jedwabiu naturalnego, z którego uszyłam sobie cieniutką, zwiewną, delikatną bluzeczkę na upały.
Kupując tę tkaninę wiedziałam, że uszyta z niej bluzeczka musi być prosta i lekka. 
Dlatego wybrałam model z burdy "Szycie krok po kroku" 1/2018.
Bardzo łatwo i przyjemnie się szyło - pomijając oczywiście trudności, jakie sprawia jedwab.
Formę wykorzystam z pewnością na kolejne bluzeczki.

bluzka "Szycie krok po kroku" 1/2018  zaś spódnica burda 5/2012





Teraz tylko czekam na powrót wysokich temperatur i słoneczka.




A na koniec zagadka: skąd się wziął ten klocek lego w moim balkonowym ogródku?




2 komentarze:

  1. Czyżby sroka go ukradła??? Ślicznie szyjesz Gosiu i pięknie prezentujesz prace ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sroka nie, ale chłopcy się bawią wszędzie. Trzeba chodzić w pantoflach, żeby sobie w stopę nie wbić klocków 😂
      Miło mi, że podoba Ci się co szyję i jak to pokazuję 😊
      Sporo się nauczyłam od czasu czarnej sukienki.

      Usuń

OBSERWUJĄ