Klasyka.

4/19/2018 eumycha 3 Komentarzy

Najbardziej lubię proste rzeczy. Klasyka mi odpowiada.
Właśnie skończyłam szyć sukienkę o klasycznym kroju. Sukienka jest dla koleżanki. Miała być bardzo klasyczna i elegancka. Wybrałyśmy model 012 z magazynu burda klasyka 2/2013. Wprowadziłyśmy małe zmiany, ponieważ sukienka miała być odcinana w pasie.
Z tego względu zrezygnowałyśmy z cięć w dole sukienki.
Sukienka jest teraz dopasowana górą i nieco rozkloszowana dołem.
Co do samej formy, to miałam trochę wątpliwości, czy odbiłam właściwy rozmiar, ponieważ w pasie wychodziło o wiele za dużo. I rzeczywiście sporo zbierałam.
Model bardzo mi przypadł do gustu, pewnie jeszcze kiedyś skorzystam.
Prezentacja, jak zawsze z pomocą manekina.




Różyczki bardzo mi pasują do tej sukienki i myślę, że  tak muszą zostać.

3 komentarze:

  1. Piękna :-) Prosta, elegancka i seksowna zarazem.
    Cudo!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 koleżanka zadowolona. Pięknie jej w czerwieni więc zrobi dobre wrażenie.

      Usuń

OBSERWUJĄ