Nadal sukienki w kwiaty...

6/12/2017 eumycha 6 Komentarzy

 Ostatnio oprócz pętelkowej dresówki we wzory, bardzo lubię  tkaninę karelia.
Lubię ją ze względu na bajeczne kwiatowe wzory.
 Odpowiada mi także jej lekka rozciągliwość oraz to, że można z niej szyć sukienki bez podszewki. Tkanina jest dostępna w Textilmarze, a także w Amsti. Jeśli planujecie szycie letniej kwiecistej sukienki, której nie trzeba prasować, to polecam.
Dzisiaj mam do zaprezentowania trzy sukienki z karelii

Pierwszą uszyłam na podstawie wykroju z burdy 4/2016 model 122, wybrałam tutaj granatową tkaninę w kolorowe róże.






Kwiatowy wzór o nazwie American Beauty nie potrzebuje cięć, ani zbyt wielu zaszewek.
Z tej tkaniny uszyłam najprostszą z możliwych sukienkę (korzystając z mojej "formy idealnej").




Trzecią sukienkę uszyłam dla mamy, tym razem kwiaty w szarościach.


Z zapasów tej tkaniny został mi jeszcze wzór w czerwone tulipany.
Kolejna sukienka skrojona, czeka na swoją kolejkę.
Teraz jednak pora skończyć garnitury dla moich synów, przecież za parę dni koniec roku szkolnego.





6 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się pierwsza sukienka. Podziwiam za umiejętność szycia. Ja tej sztuki nie posiadłam. Kupuje gotowe ubrania. Ale żeby nie było, że nic nie potrafię -dziergam na drutach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziergasz pięknie! Śledzę na fb ;o)
      Te kwieciste tkaniny są ekstra, stąd sukienki przyciągają wzrok! Dziękuję!

      Usuń
  2. Piękne, przywołuja lato i niech to robią. Pierwsza ma krój, który mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam krój. Burda piszę, że trudny, ale to nie prawda

      Usuń
  3. Piękne sukienki, w drugiej ciekawy układ wzoru. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ