Druga sukienka dla karmiącej tym razem w najmodnieszym kolorze w 2015 roku!

2/24/2015 eumycha 4 Komentarzy

Matka karmiąca nie musi rezygnować z noszenia sukienek, które uważa za najwygodniejszy strój.
Dlatego w mojej szafie pojawiła się druga sukienka do karmienia. 
Tym razem bordowa, gładka. Przypadkiem okazało się, że wpasowałam się kolorem w trend 2015, choć nie było to moim zamiarem. ;o)
Uszyłam ją z dzianiny punto.
Wykroju nie miałam, musiałam pokombinować, ale się udało jak przy poprzedniej sukience.
Mam w planach jeszcze kanarkową, brązową i taką w ciemnej zieleni. W końcu wiosna przyjdzie i sukienki będą w sam raz.

Tylko zdjęcia słabej jakości, bo światło kiepskie. Przed południem świeciło słońce, a teraz już niestety zrobiło się pochmurno i ciemno.





Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

4 komentarze:

  1. Kolejna fajna :-) i jaka opinia o tym dostawcy punto? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Dostawca w porządku, szybko, tanio i na temat, tylko za wysyłkę trzeba trochę zapłacić. Sklep Teona na allegro. Polecam!

      Usuń

OBSERWUJĄ