Filcowa biżuteria do wzięcia!

9/26/2013 eumycha 49 Komentarzy



Zapraszam do zabawy!
Mam trochę filcowej biżuterii, którą można było obejrzeć na wystawach.
Dziś postanowiłam, że podzielę się z kimś, kto weźmie udział w zabawie i zostawi  komentarz pod tym postem.
Miło będzie jeśli przekażecie informację innym, wklejając banerek u siebie na blogach.
Jeśli ktoś nie ma bloga niech się tym nie przejmuje i też pozostawi komentarz.
1 listopada wylosuję osobę, która otrzyma ode mnie nagrodę niespodziankę.
Daję Wam jednak szansę na podanie swoich preferencji np.: ktoś chce broszkę kwiat, ktoś inny woli dredowy naszyjnik z kwiatem, albo naszyjnik z filcowych kulek.
Zapraszam serdecznie!

49 komentarzy:

  1. Witaj Gosiu,
    Fajnie, że jestem pierwsza ;-) Zaglądam i podziwiam Twoje filcowe dzieła. Chciałam je zobaczyć na wystawie w Ogrodzie Botanicznym, ale mieliśmy wtedy z rodziną urlop. Może coś Twojego trafi do mnie ;-)

    Pozdrawiam kolorowo,
    Kaśka ze szkolnej ławy

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Zupełnie przypadkiem trafiłam na pani blog. Swojego nie prowadzę ale często zaglądam do różnych z robótkami. Przyznam się szczerze, że zazdroszczę takich umiejętności i pomysłów. Pani prace są piękne i bardzo oryginalne. Nie pogardziłabym jakimś malutkim kwiatuszkiem a najchętniej nauczyłabym się tej sztuki. Kiedyś przeczytałam o warsztatach w Krakowie. Niestety termin i odległość nie ta. Chociaż ktoś mądry powiedział: "kto chce szuka sposobów, kto nie chce szuka powodów". Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych tak wspaniałych prac. I pewno jeszcze do pani zaglądnę. Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. O! I co? Sie zapisze! No bo jak się nie zapisać? Mam już od Ciebie śliczna broszkę, to bym popolowała na naszyjnik z filcowych kulek, taki delikatny, z jakimś kwiatkiem może - się rozmarzyłam :) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki dredowy naszyjnik z kwiatem to moje marzenie. Może się spełni.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeszcze nie mam niczego filcowego! Dlatego chętnie skorzystam z Twojej zabawy, a może będę miała szczęście? Marzy mi się broszka - kwiat :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej marzę o naszyjniku z kwiatem :)w sam raz na zimę:))pOzdrowionka cieplutkie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że naszyjnik z kwiatem to nie tylko mnie urzeka:) pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia jutro w Kraku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś miałam okazję zobaczyć Twoje cuda na żywo :) i jestem pod takim wrażaniem, że z wielką przyjemnością się zapisuję z nadzieją, że uda mi się wygrać.. dredowy naszyjnik był by moim marzeniem :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuję się z tęskną myślą o wygraniu naszyjnika z filcowych kulek. Pozdrawiam. Ala

      Usuń
  10. I ja też się zapisuję: )))Gosiu ucieszy mnie broszka czy naszyjnik dredowy czy kuleczkowy :) sama nie biorę się za filcowanie bo mi ręce na to nie pozwalają ... tym bardziej uciesze się z każdej niespodzianki :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosia, Twoje prace jak zwykle piekne!!! Marzy mi sie naszyjnik z kwiatem. Aga

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym chciała wygrać tego tulipanka! Śliczny :) Zapisuję się więc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosia! Ja ciągle cicho śledzę Twoje poczynania, zwłaszcza, że mnie jako baotaniczce ;) motywy Twoich robótek są bardzo bliskie, a Twoje kwiaty są tak autentyczne i bliskie naturze. Mam nadzieję, że wygram jakiegoś kwiatuszka -broszkę a jeśli nie to koniecznie muszę coś w końcu zamówić.
    Pozdrawiam,
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chcę, ja chcę.... jest mi obojętne co, ponieważ wszystkie twoje prace są piekne... Pozdrawiam... kasiablond@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też spróbuję :) a gdyby jakimś cudem los na mnie wskazał, poproszę o naszyjnik z filcowych kulek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O ja chcę takie filcowe cudeńko :) Juz banerek wisi u mnie na blogu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. filc jest dla mnie magiczną zdolnością której nie posiadam :) nie posiadam też żadnej rzeczy wykonanej z filcu ( oprócz gumiaków z piwnicy ) z chęcią wpięłabym broszkę w płaszcz w zimowy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chętnie się zapisuję na dredowy naszyjnik z kwiatem ;) i bardzo się cieszę że trafiłam do Ciebie na bloga ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Super prace :) Jakbym miała szczęście poprosiłabym o naszyjnik z kulek filcowych. Banerek na http://superdzieciaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wkomponuję się w ogonek i powiem, że chętnie widziałabym dredzik z kwiatem na mojej szyi.
    Zapraszam również na moje candy: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawiam się w ogonku. Marzy mi się naszyjnik z kulek :)
    Banerek już wklejam
    http://beva-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj bardzo bym chciała coś ufilcowanego. Najbardziej przypadłaby mi do gustu broszka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marzenie... marzenie to posiadać coś zrobionego uzdolnioną ręką, uwielbiam niespodzianki, a noszę każdą biżuterię. Próbowałam robić, ale litości, wychodziły zwiędłe kwiatki!
    Naszyjnik na banerku jest cudny, bardzo mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne rzeczy tworzysz. Ja chętnie przygarnęłabym naszyjnik z filcowych kulek. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się :)
    banerek u mnie na blogu: www.izusiaizusija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja rowniez ustawiam sie w ogonku:)
    ja marze o naszyjniku z filcowych kulek :)
    pozdrawiam cieplutko I zapraszam na CANDY do mnie :D
    http://insidedreamhouse.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię niespodzianki, a do tego filcaczki to już całkowicie.
    Chętnie się zaopiekuję.Obiecuję nosić i nosić...bez ograniczeń.
    Wszystkiego dobrego.
    Pozdrawiam
    Malutka

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapiszę Cię, bo Cię lubię Uroczy Kasztanku :) Chrzestna Pana Wojtka

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością dołączam się do zabawy. Uwielbiam filcowe brochy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj,jak mozna to z przyjemnoscia sie zapisze poniewaz robisz takie cudowne rzeczy ze pominac nie moge:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Oooooooo....... Ja chcę bardzoooo...! Coś kwiatowego...
    Twoje tulipany nie mają sobie równych...

    OdpowiedzUsuń
  32. Aaa mam super pomysł może dałabyś się namówić na występ w przedszkolu??? Dzieciaki uwielbiają jak im się coś pokazuje itp. Zademonstrowałabyś jak się takie cuda robi hmm.. myślisz że by sobie poradziły ze zrobieniem np kulki na bałwana czy jakieś bombki???

    OdpowiedzUsuń
  33. Dredowy naszyjnik z kwiatem byłby super, ale jeśli się nie uda to broszka kasztan, albo broszka tulipan marzę, żeby zobaczyć z bliska te cudeńka i "obmacać" :-)
    Serdecznie pozdrawiam i gratuluję kolejnej wystawy i zabawy dla nas. Rozpieszczasz nas tymi rozdawajkami na swoim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo marzy mi się kwiatowa filcowa broszka. Twoje prace są piękne. Chętnie dołączę do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj Gosiu
    Zaprosiłaś mnie do zabawy więc jestem :) . Najbardziej fascynują mnie Twoje róże w różnych odsłonach ( nie udało mi się ich zrobić pomimo tak dokładnej instrukcji z Twojej strony :( ) . Filcowe naszyjniki dredowe są także przepiękne. I tulipanek i kasztanek :). Najlepsza z wszystkiego jest niespodzianka i oczekiwanie na 1 listopada.
    Pozdrawiam serdecznie i z serca gratuluję prac - są prześliczne
    Ela Majka

    OdpowiedzUsuń
  36. dołączam do zabawy
    bernadetaaa@interia.pl
    marzy mi się filcowy naszyjnik np. kwiat

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się :)
    sylviaaa100@interia.pl

    Marzę o filcowym naszyjniku :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się do zabawy :) banerek na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam :) Banerek na blogu wkleiłam, do zabawy również się dopisuję. Gdyby szczęście tym razem przypadło by mi w udziale, bardzo bym chciała naszyjnik z kulek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gosiu,
    Jak juz pisalam, zapisuje sie recyma i nogami! Ciesze sie bardzo z Twojego altruistycznego pomyslu. Zwyciesca na pewno bedzie zachwycony ;)
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  41. Dredowy naszyjnik z kwiatem to moje marzenie.
    Dlatego ustawię sie i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja staję w kolejce... :)
    banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja przyłącze się z ogromna chęcią :D bo bardzo bym chciała takiego filcowego broszkowego kwiatucha - sa przepiękne :D Teraz tylko trzymać mocno kciuki :D
    Pozdrawiam... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    To ja może poproszę jakiś naszyjnik albo bransoletkę :).

    OdpowiedzUsuń
  45. Filcowej broszki nie mam.... :)

    OdpowiedzUsuń
  46. A ja tez sie zapisuje oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam niespodzianki, więc staje w ogonku grzecznie. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ