Kilka nowych prac...i złapany licznik

12/08/2011 eumycha 7 Komentarzy

Nie spodziewałam się, że tak szybko ktoś złapie licznik. Udało się to Ani, której  serdecznie gratuluję i obiecuję, że niespodzianka dotrze do niej przed Bożym Narodzeniem. Pewnie wyślę w przyszłym tygodniu, bo ani dziś, ani jutro nie mam z kim zostawić chłopaków. A u nas wieje silny i zimny wiatr, do tego troszkę sypie śnieg na zmianę z deszczem - więc pogoda nie zachęca do spaceru z maluchami.

Jeszcze tylko pokażę Wam kilka nowych prac, które powstały z potrzeby i "na szybko".
Niektórzy pytają mnie kiedy mam na to czas...odpowiedź jest prosta - pracuję nocami.
Czasem zdarza się, że kiedy Wojtek zaśnie w dzień bawimy się twórczo ze Stasiem.
Czasem pracuję, gdy wraca mój mąż z pracy i bawi się z chłopakami...
w każdym razie każdą chwilkę "wolną" staram się twórczo wykorzystać.

świeczka:



 Zegar przypadkowo wyszedł krzywy...ale w sumie do tego motywu to pasuje ;o)


szyty na maszynie schowek łazienkowy dla (...)
 Troszkę krzywy miejscami, ale jeszcze nie opanowałam prostego szycia na maszynie...
prawdę piszą w książce pt.: "Nastolatki szyją" - nauka prostego szycia to podstawa.
Oj tak, pomimo że nastolatką nie jestem już od nastu lat - to korzystam z tej książki, ale nie tylko.


 i zabytkowy, wykopaliskowy niemal  i zapewne zapomniany przez historyków kalendarz na 2012 rok...
;o)

wyszedł mi tak sobie, ale mężowi się podoba (dostał od św. Mikołaja)

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze. 
Cieszę się, że mam ten blogowy świat i Was w nim...czasem to mój jedyny kontakt z kimkolwiek powyżej trzeciego roku życia ;o)

Pewnie jeszcze za wcześnie, ale jak komuś uda się złapać same "piątki" to też nagrodę otrzyma ;o)

7 komentarzy:

  1. ja byłam 44449 :( a byłam tutaj z samego rana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka:-) Zegar bardzo mi się podoba właśnie dlatego, że jest trochę krzywy:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny prezencik zrobiłaś dla męża i śliczna jest ta świeczka i schowek jest fikuśny, a zegar bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prace! Ja się spóźniłam bo było 44446. Nie udało mi się polowanie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznosci:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zapisanie się na moje candy i życzę powodzonka w losowaniu!papa

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ