W oczekiwaniu na...wiosnę...

3/22/2021 eumycha 25 Komentarzy

W oczekiwaniu na wiosnę, która jakoś nie spieszy się, by do nas przyjść...i oczekiwaniu na powrót do normalności, przeglądałam komputer w poszukiwaniu zdjęć. Trafiłam na moje filcowane na mokro kwiaty. Dawno ich nie robiłam, zwykle powstawały z przy okazji warsztatów...
Tęsknię już za możliwością prowadzenia zajęć, za twórczymi spotkaniami. 
Mam nadzieję, że jeśli nie wiosną, to latem uda nam się wrócić na właściwe tory. 
Twórczo u mnie niewiele się dzieje, wolne chwile poświęcam na czytanie i naukę.
Myślę, że niedługo będę mogła zaproponować zupełnie nowy temat warsztatów, ale o tym napiszę we właściwym czasie...





Bardzo lubię te kwietne kompozycje na moich manekinach...zwłaszcza zimą.


25 komentarzy:

  1. Fascynujące dzieła, czuję już wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...mam nadzieję, że wiosna szybko przyjdzie...

      Usuń
  2. Też tęsknię za twórczymi spotkaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie ma Pani talent:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne filkacki...💙💚💙

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ♥️♥️♥️ nie mogę się doczekać kolejnych warsztatów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oj tak...przydałyby się nam warsztaty...takie zwyczajne, na żywo i na wesoło...ech...

      Usuń
  6. Ma Pani złote rączki. wszystko co w nie podejdzie staje się arcydziełem. Czy to pędzel do makijażu, czy materiał. Aż chce się patrzeć i podziwiać.
    Też juz wyglądam przez okno za wiosną. W ogródku tulipany juz nie mogą się doczekać, żeby się powygrzewać w słonću.

    czekam na kolejny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo mi miło...mam nadzieję obudzić się wreszcie z zimowego snu i częściej tu publikować swoje prace.

      Usuń
  7. Misterna i piękna praca. Z wielką przyjemnością czytam kolejne wpisy i zachwycam się coraz bardziej

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne...😍 jestem zakochana w Twoich pracach 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykła precyzja wykonania i dobór kolorów. Kwiaty jak żywe tylko z filcu. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pachną owczą wełną 😉
      Ciesze się, że się podobają. Dziękuję.

      Usuń
  10. Mistrzostwo, czy ja dobrze pamiętam, że widziałam te kwiaty ( nie te same, raczej o styl mi chodzi) w wyzwaniach Kreatywnego Kufra? Tak czy siak przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że się podobają. Nie brałam udziału w wyzwaniach Kreatywnego Kufra,ale kwiaty filcowane na mokro zwykle są w jakiś sposób do siebie podobne.

      Usuń
  11. Przecudnej urody kwiaty 😀😃

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ