Ginkgo III i wymianka u Małopolanek

5/28/2013 eumycha 12 Komentarzy

Odkąd wreszcie sie ociepliło, trudniej jest znaleźć czas na pisanie postów i zamieszczanie zdjęć.
Dziś jednak za oknem pochmurno, deszczowo i zimno. Zatem korzystając z chwili, że chłopcy się bawią, wstawiam zdjęcia kilku prac.
Zacznę od najnowszej. Skończona kilka dni temu chusta Gingko, wykonana z włóczki Angora RAM, kolor kakaowy, wzór dostępny na Raverly,



W ostatnim czasie brałam też udział w wymiance u Małopolanek,
moją wymiankową parą była Ela  - Smoczyca. 
Dostałam od niej przepiękny wisiorek i bransoletkę, oraz słodkości i przydasie.
Bardzo dziękuję. Wisiorek i bransoletka robią wrażenie! A ja jestem nimi zachwycona. 
Zresztą zobaczcie prezenty od Eli






A oto moje prezenty dla Eli:



były również słodkości i "przydasię"



A przy okazji powstała kopertówka dla kuzynki:


Na dzisiaj tyle prac. Przygotowuję się właśnie do wystawy w Ogrodzie Botanicznym w Krakowie.
Gdyby ktoś planował w lipcu wycieczkę do Krakowa, to zapraszam do obejrzenia wystawy.
Konkretny termin rozpoczęcia jeszcze podam.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny i komentarze.


12 komentarzy:

  1. Piekne prace, uwielbiam połaczenie brązu z turkusem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta w ładnym, czekoladowo-mlecznym kolorze! Bogata wymianka i wszystkie pracki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mi się wszystko podoba! :)
    Powodzenia w przygotowaniu prac. Mam nadzieję, że spokojnie zdążysz ze wszystkimi, jakimi planujesz zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co mam niewiele, ale podobno mają być drobiagi do gabloty...szumna zapowiedź, a wystawa niewielka ;o)

      Usuń
  4. Gosieńko, wszystkie prace cudne! I te wysłane i te dostane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace wspaniałe, zarówno te które otrzymałaś jak i te które wysłałaś. Drutujesz fantastycznie, aż się uśmiecham na naszą pierwszą wymiankę jak Ci chustę robiłam :-) Buzioleeeeeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chustę od Ciebie noszę często, bo ma mój ulubiony brązowy kolor. Sama dla siebie jeszcze nie zrobiłam ;o)

      Usuń
  6. Cieszę się, że się spodobało :) A kolczyki i broszki od Ciebie ostatnio pokazywałam na "moich" warsztatach dla seniorów i wzbudziły ogromny podziw ! Kiedy wystawa? Muszę sobie wpisać i na bank odwiedzę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo się podobało. Wisior wszystkim się podoba i ciągle muszę z żalem tłumaczyć, że ja takich robić nie potrafię ;o)

      Usuń
  7. Chusta przepiękna! Właśnie pracuję nad bolerkiem w tym kolorze :) Ale kolczyki zrobiłaś naprawdę świetne! Obie pary są zachwycające!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chusta powędrowała do mojej kuzynki, bardzo jej się podobała.

      Usuń
    2. Nie dziwię się :):):)

      Usuń

OBSERWUJĄ