Niespodzianka od Janeczki

2/14/2012 eumycha 3 Komentarzy

Choć od moich urodzin już trochę czasu minęło, to jeszcze nie pochwaliłam się Wam cudną niespodzianką, jaką dostałam od Janeczki. Teraz się chwalę i bardzo, bardzo dziękuję. Sprawiłaś mi Janeczko ogromną radość!
Z tego miejsca jeszcze raz dziękuję wszystkim za pamięć i życzenia!
A teraz patrzcie i podziwiajcie:


Dziękuję także za komentarze odnośnie mojej spódnicy.
Jestem z niej zadowolona, tylko zamek muszę wszyć jeszcze raz (nie do końca poradziłam sobie ze stopką do zamków).

W planach kolejna rzecz...tylko czasu chwilowo jakoś mało.


I jeszcze małe ogłoszenie odnośnie paczuszek.
Otóż niespodzianki dla osób nagrodzonych w mojej urodzinowej zabawie powinny polecieć we czwartek,
podobnie paczuszka z włóczką.
U nas poczta tylko we czwartki i piątki jest czynna do 19:00...

Pozdrawiam


3 komentarze:

  1. fantastyczna niespodzianka ;) i jakież to miłe

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent!!
    Musze się pochwalic ze piekny nr licznika zobaczyłam 50 001
    ... tak wiec zaczelam kolejne 50 tysiecy... o jak fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu śliczny prezencik dostalaś :))

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ