Polskie prezenty na Święta - apel!

11/22/2011 eumycha 2 Komentarzy

Popieram apel Pani Doroty Wróblewskiej  "Polskie prezenty na Święta".  Akcja rozpoczęta na facebook'u, tutaj przytaczam zamieszczony przez Panią Dorotę tekst:
"Zdecydujmy się na kupno prezentów Bożonarodzeniowych od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć szczęśliwe Boże Narodzenie (...)"

Ja mam w planach większość prezentów dla rodziny wykonać własnoręcznie - więc będą jak najbardziej polskie ;o)

****************************************************************

2 komentarze:

  1. Podoba mi się taka inicjatywa - warto kupować poza hipermarketami nie tylko od święta ;) Ale z drugiej strony mam wrażenie, że sprawa jest z góry przegrana :/
    Pozdrawiam, Ola S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Gosiu!
    Pomysł z prezentami ręcznie robionymi genialny, szkoda, że tak mało chętnych do podjęcia tej inicjatywy (ostatnio byłam świadkiem wyścigów z wózkami w jednym z krakowskich hipermarketów :/)
    Z podziwem patrzę na Twoje coraz piękniejsze dzieła, więc wpisuję się do konkursu na niespodziankę i mam nadzieję na piękny drobiazg. Pozdrawiam serdecznie i gratuluję tak owocnego hobby przy dwójce urwisów ;)
    Ewa Kowalska
    ifgap@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ