dużo różności

11/15/2011 eumycha 7 Komentarzy

Jakoś nie mam specjalnie nastroju na długie pisanie. Wybaczcie zatem, że dziś pokażę Wam jedynie zdjęcia moich prac różnistych ;o)

Na początek szaliczek dla mamy:


moja narzutka, która nie wyszła taka, jak chciałam...


moja serwetkowa kamizelka, którą bardzo lubię...


tu powstająca chusta...


trochę biżuterii, która poszła właśnie do ludzi...może się coś sprzeda...


 





 
 
i kilka karteczek...będzie więcej...








 A na koniec się pochwalę wygraną niespodzianką u Megliken. W środku tej cudownej karteczki jest pyszna czekolada.
Bardzo dziękuję za niespodziankę i odwiedziny z pyszną szarlotką - mniam!




7 komentarzy:

  1. wspaniałą chusta się robi. cudowny szal dla mamy no i te róże:) podziwiam, że przy dwójce maluchów znajdujesz jeszcze siłę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko super,ciężko wybrać co ładniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna biżuteria i kartki co do narzuty to ja tam nie widzę żeby była nieudana , sama bym ja chciała ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna biżuteria i kamizelka i karteczki i narzutka świetna :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna różnorodność! Szal, kamizelka i chusta co się dzierga śliczne,ale Twoja biżuteria to dopiero cudeńka!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja Ci bardzo dziękuję Gosiu, że mogłam Was odwiedzić :) I za twój prezent! A Twoja biżuteria jest niesamowita...

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie wykonane prace ogladam i podziwiam super cos nie moge sie zalogowac moze mi sie uda jestem mama wioli igła malowane pozdrawiam cieplutko Janina

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ