Moje szydełkowe korale ;o)

12/15/2009 eumycha 0 Komentarzy

Skoro pierwsze, przypadkowe korale się spodobały to zaczęłam pracować nad następnymi.
Gosia, moja dobra koleżanka namawia mnie, abym nadawała nazwy swoim koralom.
"Lukrecja" bo są takie słodziutkie? A może "Julia", bo są romantyczne? Sama nie wiem...



A te niebieskie może "Rosa"? Małe niebieskie koraliki kojarzą mi się z kroplami rosy...



"Lady Blue"?





"Kwiaty paproci"?



"Margaretka"




"Słoneczniki" ;o)



"Królowa Śniegu" ;D



Niektóre wzory były inspirowane frywolitką...tak mi się podoba frywolitkowa biżuteria, że wzięłam się za naukę "frywolenia", jak będą jakieś efekty to się pochwalę ;o)


"Wspomnienie z wakacji"




"Różowa pantera"? te koraliki zrobiłam dla siebie do popielatej bluzki, pięknie się prezentowały...do czasu, kiedy spodobały się koleżance. Już ich nie mam ;D






"Bukiet ekologa" ;D






"Fioletowe marzenie"





"Różowe niezapominajki" ;D




"Wanilia"





"Ermessenda"




"Wiosenka"

Brak komentarzy

OBSERWUJĄ