Twórczość w czasach zarazy...

1/04/2021 eumycha 18 Komentarzy

W czasie pandemii można narzekać...można też znaleźć coś, co pozwoli nie zwariować.
We wrześniu wiedząc, że przez najbliższy rok będę miała mniej pracy podjęłam decyzję o rozpoczęciu nauki w Szkole Wizażu i Stylizacji. Nie był to całkiem nowy pomysł, bowiem mam za sobą już parę kursów i szkoleń w tej dziedzinie. Jednak szkoła to zupełnie coś innego. Jak to w szkole, trzeba odrabiać prace domowe. I choć póki co głównie robimy makijaże, to moje kapelusze i toczki przydają się bardzo. 

Makijaż francuski...


                                                        
Makijaż oka...i moja ulubiona bordowa fedora...
,
    
                                            
inny kapelusz wykonany na męskiej formie, ale za to w kolorze amarantowym...makijaż w różach ;o)
                                                                        





Oprócz makijaży zdarza się zrobić charakteryzację na pierwszy rzut poszło postarzanie.

Poznajecie mnie?
Podobno nie będę tak wyglądać, bo za dużo się uśmiecham...


   Mówi się, że po tej pandemii wszyscy będziemy mieć bzika...ja już chyba mam...
   Charakteryzacja morska...muszelki wykonane z żelatyny, okręt kiedyś zdobił łazienkę, teraz wypłynął na bezkresne ręcznikowe wody...




18 komentarzy:

  1. Super. Bardzo mi się podobają twoje kapelutki...💙💚💙

    OdpowiedzUsuń
  2. Charakteryzacja obłędna 🙊❤️ niby widać kto to, ale ja miałam problem żeby poznać 👏🌟🤩

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,mój syn też miał problem 😉 Dzięki 😊

      Usuń
  3. Charakteryzacja obłędna 🙊❤️ niby widać kto to, ale ja miałam problem żeby poznać 👏🌟🤩

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaże idealnie komponują się z nakryciami głowy ❤ a charakteryzacje - coś niezwykłego! ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie ma to jak pochwała od fachowca 😘

      Usuń
  5. Niesamowite to postarzenie. Podziwiam makijaże i nakrycia głowy - szykowne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, polubiłam nakrycia głowy, kiedy nauczyłam się je robić.

      Postarzenie nawet się udało-syn mnie nie poznał, jak wyszłam z łazienki 😉

      Usuń
  6. W życiu bym nie przypuszczała Małgosiu, że ta babuleńka, to Ty. Mega udana charakteryzacja. Piękne te kapelusze i makijaże. Wiesz, co mi się rzuciło w oczy? Data wpisu :D Zdarzyło się jutro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Jednak nie zdarzyło się. Źle spojrzałam. Gapa ze mnie :D

      Usuń
    2. Dziękuję ☺
      Daty na moim blogu czasem bywają umowne 😉 ale nie wybiegam w przyszłość...chyba, że tylko po to by sprawdzić jaka byłaby ze mnie babuleńka 😉🧐

      Usuń
  7. Jestem pełna podziwu �� zarówno kapelusiki jak i charakteryzacja obłędne, wielkie brawa za wykonanie Małgosiu ����

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję. Milo usłyszeć od fachowca w dziedzinie makijaży i charakteryzacji słowa pochwały.🌹☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne charakteryzacje. Najbardziej podoba mi się morska. Widać w niej Twoje poczucie humoru i niezwykła kreatywność. Efekt rewelacja, jak z jakiegoś super filmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak miało być, z humorem i dystansem do siebie i do charakteryzacji.

      Usuń

OBSERWUJĄ