Metamorfoza z Ohh Design

7/13/2015 eumycha 3 Komentarzy

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować pracę wykonaną przez Magdalenę.
Magdalena prowadzi firmę Ohh Design, która zajmuje się projektowaniem tego, co innym firmom przydaje się, aby zaistnieć w sieci i nie tylko, czyli strony www, wizytówki, logo, portfolio, ulotki, grafiki i pewnie jeszcze wiele innych rzeczy o których nawet mi się nie śniło ;o)
 Wszystko elegancko i profesjonalnie.
To właśnie Magdalena dokonała metamorfozy mojego bloga. 
Wymyśliła i przygotowała grafikę, zmieniła "wystrój bloga", a ponadto zaprojektowała dla mnie logo, którym od dzisiaj będę podpisywać swoje prace.


Jestem bardzo zadowolona ze wszystkich zmian.
 
Teraz bardzo interesują mnie Wasze opinie na temat blogowej metamorfozy.



3 komentarze:

  1. Ja uważam, że metamorfoza jak najbardziej udana. Wszystko- od kolorystyki, przez motywyni układ :) Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak przypuszczałam, że Magda zrobi coś ekstra z mojego starego bloga. Teraz tylko parę postów uporządkować. Popracować na zdjęciami i zaczynamy nowy etap ;o)
      A współpracę z Ohh Design polecam jak najbardziej.

      Usuń
  2. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ